donderdag 14 maart 2013

Happy Birthday - Kenny K. Challenge

Hoi die hoi, weer eens een kaartje van....heeft lang geduurt, maar heb er eindelijk weer eens 1 gemaakt. Het is een "Easel-kaartje" geworden, speciaal gemaakt voor de verjaardag van mijn tante. Ik had nog nooit zo'n kaart gemaakt en ik vond het best lastig, aangezien ik niet precies wist wat ik met de onderkant van de kaart moest doen. Al met al ben ik er best tevreden over! Ik kan gelijk mee doen met de challenge van Kenny K. dus dat is mooi meegenomen! ;-)

Hey hey, it has been a while, but finally I can post another card. It is an "Easel-card" and I have made especially for my aunt's birthday. It was the first time I made a card like this. I found it quite difficult, because I did not know what to do with the bottom half. I am quite happy with the result & quess what!? I can enter it in this weeks challenge by Kenny K.! Brilliant! ;-)

Grtz Debby

2 opmerkingen:

  1. Gorgeaous card, such beautiful details and layout. Thanks for joining us at Kenny K's for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for joining us this week at Kenny K's Krafty Krew for our "Happy Birthday" challenge. Good luck and I hope to see you again next week!

    BeantwoordenVerwijderen